Personaaltreeningud

Personaaltreeningu teeb eriti tõhusaks treeneri jäägitu tähelepanu, treener peab silmas hetketreenitust ja tervislikku seisundit ning juhendab, kuidas tõhusalt liikuda seatud eesmärkide suuna. Personaaltreeneriga jõuad kõige edukamalt soovitud tulemuseni. Vali personaaltreener, kui:
  • soovid jõuda seatud eesmärgini tervislikult ning kiiresti.
  • vajad lisamotivatsiooni.
  • vajad abi tehnika korrigeerimisel
  • soovid, et keegi hoiaks sul silma peal ning aitaks jälgida liikumist soovitud tulemuseni.
  • soovid valida tõhusaimad harjutused.
  • soovid arendada lihasmassi.
  • taastud vigastusest.
  • su progress on peatunud.

Valige allolevast rippmenüüst sobiv teenus

    Rasedusaegne treening

    Näita vabasid aegasid

    Rasedusaegse treeningu suurim eesmärk on püsida terve ja aktiivne. Kui sa ei ole enne spordiga tegelenud, siis ettevaatlik liikumisega alustamine raseduse ajal on heategu nii sulle endale kui ka lapsele. Kõik treeningud, mis pole mõeldud edasijõudnutele, sobivad üldjuhul ka raseduse ajal ning enamasti kõik, millega tegeleti enne rasedust, sobib ka raseduse ajal. Aga et treenimine oleks ohutu, kasulik ja meeldiv, tuleks õppida oma keha hästi kuulama. Samuti oleks hea teada erisusi, mida raseduse ajal ei ole soovitatav teha ja mis just konkreetsele naisele sobiks – ja seda koos treeneriga tunni jooksul välja selgitataksegi.

    Treeningus kasutatakse palju erinevaid liikumisviise, hingamisharjutusi, jõuharjutusi ja venitusharjutusi, samuti kasutatakse erinevaid vahendeid. Kava koostatakse iga naise individuaalsust arvestades ning see annab rohkelt indu ja motivatsiooni ning loomulikult ka hea tuju.

    Lisaks füüsilisele liikumisele saab hea ülevaate raseduse füsioloogiast ning palju häid mõtteid oma beebiootuse nautimiseks. Mida lähemal on sünnituse tähtaeg, seda rohkem pööratakse rõhku keha tunnetamisele, sünnitusasenditele, hingamis-ja lõdvestusharjutustele.

    Teadlik treening toetab naise muutuvat keha ning pakub emotsionaalset rahulolu.

    Hea teada

    • Rasedusaegses treeningus võib käia igal trimestril kuni sünnituseni. Mida varem alustada, seda rohkem on aega oma õppida keha kuulama ja tunnetama. Tulla võib ka vahetult enne sünnitust.
    • Treeningu kestvus on 50 min. Kaasa saab koduse treeningkava.
    • Selga panna mugavad riided, tossud ja joogipudel ning treeningrätik. Kohapeal on duši ja riiete vahetamise võimalus.

    NB! Riskide minimeerimiseks ja vastunäidustuste vältimiseks palume eelnevalt konsulteerida arstiga!

    Rasedusaegne treening
    50 €
    50 minutit

    Seda teenust osutame

    Confido Meditsiinikeskus
    Veerenni 51, Tallinn

    Broneeri aeg online’is

    Teenus: Rasedusaegne treening

    Otsi vabasid aegasid