Confido Digikliinik

Digikliinik on mugav lahendus, kui vajad oma terviseküsimusele kiiret abi. Arstid vastavad Sinu küsimustele nii telefoni, veebivestluse kui ka video teel. Nädalavahetustel ja pühade ajal.

Külmetusnähud, allergilised sümptomid, lapse haigestumine, nahaprobleemid või vajadus pikendada ravimiretsepti – vestle Digikliiniku arstiga ja saa oma tervisemurele lahendus.

Terviseabi 7 päeva nädalas, sõltumata asukohast.

  • Avatud iga päev kell 9–21
  • Ooteaeg kuni 15 minutit
  • Konsultatsioon 20 €
  • Retsepti pikendamine 10 €

Digikliinik pakub abi paljude tervisemurede korral:

  • Äge haigestumine (külmetushaigused, hingamisteede, kõrva-nina-kurgu probleemid)
  • Allergia sümptomid
  • Ravimiretsptide pikendamine (rahustite, uinutite, narkootiliste valuvaigistite retsepte Digikliinikus ei pikendata)
  • Töövõimetuslehe avamine
  • Naha- või silmaprobleemid
  • Seedimis- või urineerimishäired
  • Äge või pidev valu
  • Seksuaaltervis
  • Varasemalt diagnoositud kroonilised haigused
  • Vaimse tervise mured
  • Kui Sa ei tea, kas on vajadust eriarstile pöörduda või milline arst Sinu muret võiks lahendada

Kuidas Digikliinikut kasutada?

  • Sisene Digikliinikusse Confido kodulehe kaudu mobiiltelefonis või arvutis. Digikliiniku kasutamiseks ei ole vaja eraldi rakendust alla laadida.
  • Tuvasta end ID-kaardi, Mobiili-ID või Smart-ID abil.
  • Vali pöördumise põhjus ning täida küsimustik, et saaksime Sinu tervisemurele leida kiirema lahenduse.
  • Tasu vastuvõtu eest pangalingi, krediitkaardi või Confido Terviselahendusega.
  • Seejärel suunatakse Sind digiooteruumi, kus arst vastab 15 minuti jooksul. Töövälisel ajal tekkinud tervisemure korral saab broneerida aja järgmiseks hommikuks. NB! Arst liitub konsultatsiooniga hiljemalt 15 minuti jooksul pärast teenuse eest tasumist.

Makseviisid ja ravikindlustuse pakkujad:

Tasu vastuvõtu eest pangalingi või krediitkaardiga

Aja broneerimisel saad teenuse eest koheselt tasuda läbi internetipanga või krediitkaardimaksega.

Confido Terviselahendus

Confido Terviselahenduse klientidele hüvitatakse Digikliiniku vastuvõtud. Palun tutvuge eelnevalt Terviselahenduse iseteenindusportaalis omavastutuse määra ning kindlustuslimiitidega. Digikliiniku vastuvõtu broneerimiseks logige sisse ning märkige broneeringu maksmisviisiks Terviselahendus.

Vabatahtlik tervisekindlustus

Seda teenust võidakse hüvitada tööandja ravikindlustuse alusel. Palun pöörduge oma kindlustusandja poole ning tutvuge tingimustega.
Juhul, kui Digikliiniku teenused hüvitatakse, siis saate kahjuavalduse jaoks kasutada vastuvõtu arvet, mis edastatakse teie poolt märgitud e-posti aadressile.

NB! Digikliiniku pöördumist ei saa muuta ega tühistada ning raha ei tagastata.

Välisriigis viibides soovitame valida video- või veebivestlus, et kõne hinnale ei lisanduks operaatoritasu. Samuti valige video- või veebivestlus, kui teil on välisnumber.