Treeningud

Meie jaoks on tähtis inimese tervis tervikuna. Tugeva tervise ja hea enesetunde aluseks on regulaarne liikumine, mistõttu oleme Confidos käivitanud mitmed keha arendavad ja vaimu värskendavad treeningud.

Meie treenerid on oma alade tipud, kes on kursis nii lääne kui idamaade meditsiiniga ja oskavad aidata ka inimesi, kel juba on terviseprobleemid. Treenerid on pühendunud sellele, et läbi oma trennide tugevdada inimeste füüsilist ja vaimset tervist, ennetada terviseprobleeme ning aidata taastuda vigastustest ja haigustest. Meie treeningrühmad on personaalsed, maksimaalselt saab osaleda trennis kuni 12 inimest, et treeneril oleks võimalik kõiki juhendada.

Oluline teada

  • Vajalik on eelregistreerumine telefonil 6299277 või info@confido.ee
  • Kohapeal on riiete vahetamise ja pesemisvõimalus
  • Matid ja treeningvahendid on kohapeal olemas
  • Soovi korral on võimalik kokku leppida individuaaltrennid, kus treenerid saavad tegeleda vaid Sinu tervise ja vajadustega ning anda personaalseid nõuandeid

Rühmatreeningud

Hatha jooga
Piret Aunapuu
Ei toimu 23.-30. oktoobril

Esmaspäeval 17.15 – 18.30
Pilates
Britt Kalbus
Teisipäeval 7.45 – 8.30
Neljapäeval 17.00 – 17.45
Animal flow
Kaili Lumi
Alates 24.10

Teisipäeval 17.15 – 18.00
Meditsiiniline Qi Gong
Karina Laurits
Teisipäeval 18.15 – 19.15
Seljatrenn
Maris Perendi
Kolmapäeval 12.00 – 12.45
01.11 kell 11.30 -12.15
Tantsutrenn
Maris Perendi
Kolmapäeval 17.15 – 18.00
Jooga
Kelly Hrupa
Neljapäeval 18.00 – 19.00

Eratreeningud

Qi Gong eratrenn (1h)
Virge Naeris
Esmaspäeval 12.00
Pilatese eratrennid (45 min)
Britt Kalbus
Teisipäeval 09.00 ja 10.00
Neljapäeval 14.00, 15.00 ja 16.00
Idamaade tehnikad ja nõustamine (1h)
Virge Naeris
Kolmapäeval 9.00
Timetable

Trennidesse registreerumine lõpeb 1 tund enne trenni. Hommikustesse trennidesse registreerumine lõppeb eelmisel õhtul kl 19.00. Treening toimub, kui tund enne trenni algust (hommikuste trennide puhul eelmise päeva õhtuks) on registreerunud vähemalt 1 osaleja. Palume registreerimine tühistada hiljemalt 1h enne trenni algust.

Kaili Lumi

Kaili Lumi

Treener
Treenerist lähemalt »

Animal Flow® – Uus Eestis!

Animal Flow® on innovatiivne mitmekihilise liikumisega trenn, mis koosneb jooga, pilatese ja keharaskusel baseeruvate harjutuste kombinatsioonist, mis kõik pannakse treeningu jooksul omavahel koos voolama.

Animal Flow treenib kõiki lihasgruppe, parandab tasakaalu, vastupidavust, painduvust, jõudu ja liikuvust. Iga Animal Flow treening on eelmisest pisut erinev. Lõbus ja mänguline, ent ka väljakutseid pakkuv ja higistama panev.

Treening sobib nii võimekale sportlasele kui lihtsalt inimesele, kes tahab parandada oma keha treenitust ja tunda end suurepäraselt. Animal Flow on mõeldud kõigile!

Treeningu maksumus 10 €
Treeningu kestus 45 minutit
"Minu trennis leiame koos ühise tee, sest koos on ju alati kergem. Keep moving and improving!"

Meditsiiniline Qi gong

Qigong on tervist hoidev, taastav ja parandav liikumissüsteem. Meditsiinilise qigong’i eesmärk on kujundada igapäevased liikumisharjumused, mis aitavad parandada üldist elukvaliteeti. Harjutused häälestavad ja tasakaalustavad keha ja meelt ning tugevdavad keha isetervendavat väge.

Harjutuste energeetiline mõju ilmneb tasapisi. Oluline pole mitte ainult füüsiline kergus ja täpsus, vaid ka meele õige suunatus.

Meditsiiniline Qi Gong sobib:

  • väheliikuvatele inimestele
  • rühihäirete, lülisamba haiguste, lihasvalude ning muude krooniliste valude korral
  • autoimmuunhaigusega inimestele
  • emotsionaalse stressi, ületöötamise ja ülesöömise puhul
  • Ida vaimsusest ja meeleharjutustest huvitujatele
Treeningu maksumus 10 €
Treeningu kestus 60 minutit
Karina Laurits

Karina Laurits

Treener Treenerist lähemalt »
  • Britt Kalbus Britt Kalbus
  • Eve PajuEve Paju

Britt Kalbus

Pilatese meister, treener
Treenerist lähemalt »

Eve Paju

Treener
Treenerist lähemalt »

Pilates

True Pilates on kogu keha hõlmav lihaste treening, mis ühendab üle 500 harva korduva pingutust ja süvenemist vajava harjutuse. Treeningul õpetatakse kindlaid harjutuste seeriad, mis viiakse läbi matil pilatese rõngaga või spetsiaalsete treening-vahendite abil.

Harjutused on voolavad, vajalik on keskendumine, täpsus ja dünaamilisus. Harjutused väldivad liigeste liigset koormamist ning neid saab kohandada igaühe eripäradega.

Pilates sobib suurepäraselt

  • rasedusaegseks treeninguks, sest tugevdab alakeha-, vaagna- ja seljalihaseid
  • taastusravi toetava treeninguna, sest aitab vähendada valu ning leevendada liigeste jäikust
  • üldise lihaspinge ja stressi vähendamiseks
  • rühi ja vereringe parandamiseks
  • liigeste liikuvuse ja üldise energia suurendamiseks

Hea teada

  • Trenn toimub rahulikus tempos. Kui Sul on olnud vigastusi, oled lapseootel või on mure liigestega, anna sellest treenerile teada.
  • Võta kaasa joogipudel ja mugavad treeningriided.

Treeningu maksumus 10 €
Treeningu kestus 45 minutit

True Pilates eratreening

True pilatese individuaaltreeningutel õpetatakse kindlaid harjutuste seeriad, mis viiakse läbi pilatese masinatel ja treening-vahendite abil (reformer, cadillac, elektritool, tünn, jala korrektor, liivakott, pall, wundachair jt).

Pilatese eratreening sobib suurepäraselt taastusravi toetava treeninguna, sest kontrollitud liigutused ja hingamine aitavad vähendada valu ning leevendada liigeste jäikust. Samuti õpetavad need hoidma tasakaalu ja joondama keha õigesti, misläbi väheneb edaspidine vigastuste tekkimise oht.

Pilatese-masinatel sooritatavate harjutuste käigus taastub liikumisvõime eriliselt kiiresti. Paljud arstid, füsioterapeudid, kiropraktikud ja ortopeedid soovitavad pilatesega täiendada tavapärast füsioteraapiat.

Tõsisemate vaevuste või värskete traumade puhul soovitame pidada nõu arstiga ning eratreeninguid, et leida vajadustele vastavad sobivaimad harjutused meie kogenud treeneri juhendamisel.

Individuaalset pilatese treeningut soovitame:

  • pahkluu, puusa- ja põlveliigese vigastused
  • nikastused, nihestused ja lihaste rebendid
  • lihaspinged, kaela-, õla- ja seljavalu, istmikunärvivalu
  • kõõlusepõletik (tendiniit) või lihasreuma (fibromüalgia)
  • skolioos, osteoporoos, artriit
  • Sclerosis Multiplex, Parkinsoni tõbi
  • õnnetusjuhtumitest ja spordivigastustest taastumiseks
  • krooniliste, näiteks valest kehahoiakust, istuvast eluviisist või vanadest vigastustest tekkinud valude leevendamiseks

Treeningu maksumus 79 €
Treeningu kestus 45 minutit
  • Britt Kalbus Britt Kalbus
  • Eve PajuEve Paju

Britt Kalbus

Pilatese meister, treener
Treenerist lähemalt »

Eve Paju

Treener
Treenerist lähemalt »

Virge Naeris

Virge Naeris

Treener Treenerist lähemalt »

Idamaade tehnikad ja nõustamine (eratund)

Virge Naerise personaalse tunni eesmärgiks on aidata inimesel leida endale sobiv tee, mis toetab kõige paremini keha ja vaimu tasakaalu leidmisel.

Individuaalses trennis kasutatakse idamaadest pärit tehnikaid (jooga, qigong, shindo), psühholoogilist nõustamist ja hiina meditsiinist pärit teadmisi, õpetatakse erinevaid hingamisharjutusi, keskendumist ja lõdvestumist.

Sobivate tehnikate kasutamine kogenud juhendaja Virge Naerise käe all tagab rahuliku meele ning tugevdab füüsilist ja vaimset tervist. Seeläbi saab ennetada terviseprobleeme, parandada elukvaliteeti ning parema kontakti oma tõelise olemusega.

Soovitame treeningut:

  • kui soovid praktilist ja nõustavat individuaalset lähenemist
  • leida endale sobivaim idamaine treening läbi erinevate tehnikate katsetamise
  • hinnanguvaba ja toetav treening, kus kuulatakse vaid Sind
Treeningu maksumus 50 €
Treeningu kestus 60 minutit
A.Einstein on öelnud: “Elu on nagu jalgratta sõit - selleks, et püsida tasakaalus tuleb hoida end liikumises“ ja just seetõttu on vaja hoida vabas liikumises ka qi.

Täielik hatha jooga

Hatha-jooga eesmärk on iidse joogaõpetuse toomine tänapäeva. Iga joogatunni osaks on soojendus- ja tugevdusharjutused, hingamisharjutused, millele järgnevad loogilises järjestuses joogaasendid ning tund lõpeb kosutava lõpulõdvestusega.

Täieliku hatha jooga tunnis töötatakse läbi keha kui terviklik süsteem - soojendusharjutused ja asendid toniseerivad lihaseid ja sidekudet, tugevdavad luustikku, hoiavad selja ja liigesed painduvana, ergutavad vere- ja toiduringlust, ainevahetust, endokriinsüsteemi talitlust jne. Õige hingamise abil kogub organism energiat ning see mõjutab aju ja närvisüsteemi toimimist.

Kellele sobib?

  • Sobib algajale kui edasijõudnutele olenemata soost, vanusest, füüsilisest vormist ning eelnevast kogemusest.
  • Sobib keha tugevdamiseks peale haigust, vigastust, operatsiooni – alati on harjutusi, mida saab teha.
  • Sobib, kui soovid lisaks füüsilise keha tugevdamisele parandada ka tahtejõudu, enesekontrolli ja keskendumisvõimet.

Mida vaja teada?

  • Kaks tundi enne ja peale joogatundi ei ole soovitav (palju) süüa ning joomine hatha tunni ajal ei ole vajalik.
  • Joogatunnis on hea osaleda paljajalu, aga lõpulõdvestuse ajal on hea hoida keha soojas, nii et sokid ja kihiline riietus on abiks.
  • Tugeva parfüümi kasutamine enne joogatundi ei ole soovitav.
  • Anna alati õpetajale teada, kui mõni varasem vigastus annab tunda või kui oled beebiootel.
  • Tunni tempo on mõõdukas ja kohandatud vastavalt osalejate tasemele ja enesetundele.

Treeningu maksumus 10 €
Treeningu kestus 60-75 minutit
Piret Aunapuu

Piret Aunapuu

treener
Treenerist lähemalt »

Maris Perendi

Maris Perendi

Treener, füsioterapeut Treenerist lähemalt »

Seljatreening

Seljatreening on kogu keha hõlmav treening, mis keskendub enam alaselja ja kaela-õlavöötme vaevuste ennetamisele ja parandamisele. Treeningul keskendutakse lülisamba liikuvusele, süvalihaste ja põhiliste lihasgruppide treenimisele.

Treeningul viiakse läbi harjutusi erineva raskusastmega, et igaüks saaks just endale sobiva koormuse.

Treening sobib hästi kontoritöötajatele, kuid ka kõikidele teistele sundasendites töötavatele või vähem liikuvatele inimestele. Oodatud on kõik, kes soovivad säilitada ja parandada oma kehalist võimekust.

Hea teada

  • Trenn toimub rahulikus tempos. Kui Sul on olnud vigastusi, oled lapseootel või on mõni muu terviseprobleem, anna sellest treenerile teada.
  • Võta kaasa joogipudel ja mugavad treeningriided.

Treeningu maksumus 10 €
Treeningu kestus 45 minutit

Tantsutrenn ladina rütmides

Trenn, mis ühendab endas muusika, kuumad rütmid ja mõnusa emotsiooni. Trenn põhineb salsa, bachata, reggaetóni, samba, cha-cha ja mitmete teiste populaarsete ladina-ameerika tantsude sammudel.

Tantsimine on tõhus treening, mis annab meeldiva füüsilise koormuse, parandab rühti ning arendab koordinatsiooni ja rütmitunnetust.

Tantsutrenn sobib kõigile, kes tunnevad rõõmu tantsimisest ja naudivad liigutamist kuumade latiinorütmide saatel. Eelnev tantsukogemus ei ole vajalik.

Hea teada

  • Võta kaasa joogipudel ning pane selga mugavad treeningriided ja jalanõud
  • Kui Sul on olnud vigastusi, oled lapseootel või on mõni muu terviseprobleem, anna sellest treenerile teada.

Treeningu maksumus 10 €
Treeningu kestus 45 minutit
Maris Perendi

Maris Perendi

Treener, füsioterapeut Treenerist lähemalt »
Virge Naeris

Virge Naeris

Treener Treenerist lähemalt »

Qi gong eratreening

Qi gong ehk kuldse kella harjutused on vana võimlemisharjutuste kompleks. Kaksteist võimlemisharjutust on siseorganite ja energiamediaanide tugevdamiseks ja qi liikuma panemiseks. Harjutused annavad energiat ja aitavad jagu saada üldisest väsimusest, reguleerivad seedimist jne. Qi gongi võib kasutada nii raviks kui profülaktikaks.

Qi gong sobib suurepäraselt

  • Nii akuutsete kui krooniliste haiguste puhul
  • Selja- ja kaelaprobleemide korral
  • Inimestele, kes on väsinud ja vähese energiaga

Hea teada

  • Harjutusi on soovitav teha üks kord päevas
  • Ei ole soovitav teha harjutusi väsinuna ega liiga täis või tühja kõhuga
  • Kanda võiks mugavaid riideid, mis hingavad ja ei ole liiga tihedalt keha ümber

Treeningu maksumus 40 €
Treeningu kestus 60 minutit
A. Einstein on öelnud: “Elu on nagu jalgrattasõit - selleks, et püsida tasakaalus tuleb hoida end liikumises“ ja just seetõttu on vaja hoida vabas liikumises ka qi.

Jooga

Joogatunnis praktiseerime nii hatha kui radža jooga tehnikaid, mis hõlmavad inimese keha ja meelt. Seega kuuluvad tunni ülesehitusse dünaamiline liikumine, joogapooside hoidmine, puhastumistehnikad ning hingamis- ja meditatsiooniharjutused. Füüsilise koormusega kehalisi harjutusi tasakaalustavad sügav lõdvestus ja vaimsuse praktikad. Jooga toetab inimese mitmekülgset arengut ja kasvatab meelerahu ka igapäevakogemuses.

Kellele sobib?

  • Tund sobib nii algajale kui edasijõudnule alates 15. eluaastast.
  • Tunnis saavad osaleda ka trauma vm tõttu piiratud liikumisulatusega inimesed, asendeid kohandatakse vastavalt iga osaleja jaoks.
  • Tund sobib neile, kes on huvitatud keha tugevdamisest, paindlikkuse suurendamisest ja keskendumisvõime arendamisest.

Mida vaja teada?

  • Joogatunni jaoks tuleks riietuda mugavalt, nii et riided mingil moel liikumist ei takistaks.
  • Viimase söögikorra ja joogatunni vahele võiks jääda vähemalt 2 tundi ning hiljemalt pool tundi enne algust tuleks lõpetada ka vedelike tarbimine.
  • Tunni ajal ei ole soovitav juua vett või karastusjooke.
  • Joogat ei tohiks harrastada pärast alkoholi tarbimist.

Treeningu maksumus 10 €
Treeningu kestus 60 minutit
Kelly Hrupa

Kelly Hrupa

Treener