Tagasiside

Kui märkasite oma külastuse vältel midagi, mis oli hästi, või midagi, mis võiks teisiti olla, siis palun kirjutage sellest meile. Ootame teie ettepanekuid ning hindame tagasisidet kui võimalust meie töökorraldust parandada.

Kui märkasite oma külastuse vältel midagi, mis oli hästi, või midagi, mis võiks teisiti olla, siis palun kirjutage sellest meile. Ootame teie ettepanekuid ning hindame tagasisidet kui võimalust meie töökorraldust parandada.

Confido töötleb tagasiside raames saadud isikuandmeid vastavalt meie andmekaitseteates toodud tingimustele, millega palume enne jätkamist põhjalikult tutvuda.

Palun jagage oma kogemust:

Kui avaldate oma isikuandmed (isikukood, e-post), vastame teile 10 tööpäeva jooksul kirjalikult. Anonüümsetele avaldustele ei vastata.

Confido Arstikeskus annab endast parima, et teenuse osutamisel tekkinud probleem lahenduse leiaks, kuid murelikul patsiendil on alati võimalik pöörduda:

  • tervishoiuteenuse osutamisega seonduvate kaebustega Terviseameti poole (e-posti aadress info@terviseamet.ee, telefon (+372) 794 3500, aadress Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn);
  • Tervisekassa poolt rahastatud tervishoiuteenuse korral Tervisekassa poole (e-posti aadress info@tervisekassa.ee, telefon (+372) 669 6630, aadress Liivalaia tn 36, 10132 Tallinn).

Kui kaebus on seotud terviseteenuse või kauba müümisega, on tarbijal õigus pöörduda vaidluse lahendamiseks kaebusega tarbijakaitseseaduses sätestatud alustel ja korras Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole (https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon, e-posti aadress avaldus@komisjon.ee).