Kantar Emor selgitas välja parimat teeninduskogemust pakkuvad ettevõtted
NPS soovitusindeksi uuring kaardistab, kuivõrd soovitaksid inimesed erinevaid ettevõtteid, mille teenindusega nad on viimasel ajal kokku puutunud, oma sõpradele ja tuttavatele.
„Suurepärane teenindus on midagi, mida inimesed oskavad hinnata ja teinekord tehakse ostuotsus teatud ettevõtte kasuks nimelt seetõttu, et sõber või tuttav selle ettevõtte kliendikogemusest nii vaimustunult rääkis,“ märkis Kantar Emori uuringuekspert Kaisa Esko.
Möödunud aastal kaardistati esimest korda ka erakliinikute soovitustõenäosust.
2023. aastal pakub Eesti elanike hinnangul parimat erakliinikute teeninduskogemust Confido. Confido on teinud üldedetabelis võrreldes eelneva aastaga märkimisväärse tõusu – liikudes 18-lt kohalt 9-le.
„Confido jaoks on klientide rahulolu võtmetähtsusega. Pingutame iga päev selle nimel, et lisaks kvaliteetsele tervishoiuteenusele saaksime pakkuda oma klientidele meeldivat teenindust ja sujuvat klienditeekonda,“ sõnas Confido kliendikogemuse juht Kristjan Jasinski.
Eesti suurimate teenindusettevõtete soovitusindeksi NPS (net promoter score) uuring mõõdab reaalsetel kogemustel põhinevat soovitushinnangut. Uuringus mõõdeti sel aastal 68 ettevõtet. Veebis läbi viidud uuring toimus 13.–28.03.2023 ja selles osales 2091 Eesti elanikku vanuses 15–74 eluaastat.