Personaaltreeningud

Personaaltreeningu teeb eriti tõhusaks treeneri jäägitu tähelepanu, treener peab silmas hetketreenitust ja tervislikku seisundit ning juhendab, kuidas tõhusalt liikuda seatud eesmärkide suuna. Personaaltreeneriga jõuad kõige edukamalt soovitud tulemuseni. Vali personaaltreener, kui:
  • soovid jõuda seatud eesmärgini tervislikult ning kiiresti.
  • vajad lisamotivatsiooni.
  • vajad abi tehnika korrigeerimisel
  • soovid, et keegi hoiaks sul silma peal ning aitaks jälgida liikumist soovitud tulemuseni.
  • soovid valida tõhusaimad harjutused.
  • soovid arendada lihasmassi.
  • taastud vigastusest.
  • su progress on peatunud.

Valige allolevast rippmenüüst sobiv teenus

    Sünnitusjärgne treening

    Näita vabasid aegasid

    Sünnitusjärgse treeningu suurimaks eesmärgiks on taastada naise füüsiline vorm võimalikult efektiivselt, integreerida need harjutused ka igapäevaellu ning tunda end enda kehas hästi. Naise keha on tervik, mistõttu ei saa treenida tugevaks ainult ühte kohta. Treenima peab lisaks ka enda mõtteviisi – kui ei kuula oma keha, siis ei saa tugevdada seda osa, mida ei tunnetata.

    Lihastreeningud pärast sünnitust peavad algama järk-järgult ja enesetunde järgi. Isegi kui on suur soov kohe pärast sünnitust naasta tavatreeningutesse, peab arvestama asjaoluga, et seesmiselt taastub naine umbes kaks kuud. Liiga vara ja liiga intensiivselt treenima hakates võib kasu asemel endale kahju teha. Pärast sünnitust on naisel tihti kadunud kontakt oma kõhu- ja vaagnapõhjalihastega (aju ei suhestu nende lihastega). Neid tuleb õppida uuesti kasutama, et nad saaksid pakkuda kehale piisavalt toestust ka intensiivsemate tegevuste puhul.

    Treeningu esmane fookus on kere- ja süvalihastel (vaagnapõhi), hingamisharjutustel, venitusharjutustel, kehatunnetusel, ergonoomikal ja nende liigutuste kaasamisel igapäeva toimetustesse. Abi saab ka olemasoleva diastaasi puhul.

    Lisaks paremale füüsilisele kehatunnetusele saab häid nippe, kuidas oma igapäevaelu koos beebiga korraldada võimalikult lihtsaks ja stressivabaks, kuidas ühildada enda ja beebi aeg kasulikuks ajaveetmiseks mõlemale ning palju muud põnevat ja toetavat.

    Nii keha kui ka vaimu teadvustades kiireneb taastumisprotsess, mis omakorda pakub emotsionaalset rahulolu. Kui ema tass on täis, on ka teised pereliikmed õnnelikud.

    Hea teada:

    • Treeningutega võib alustada niipea, kui enesetunne võimaldab. Beebi võib kaasas olla.
    • Mugavamaks treenimiseks soovitame eelnevalt beebi ära toita.
    • Treeningu kestvus on 50 min. Kaasa saab koduse treeningkava.
    • Iga järgnev kohtumine on samm edasi – liigutakse treeningkavas järgmistele tasemetele, kuni korsetilihased ja kehatunnetus on nii head, et ollakse valmis naasma tavatrennidesse.
    • Selga panna mugavad treeningriided, kaasa joogipudel ja treeningrätik. Kohapeal on riiete vahetamise võimalus. Beebile võtta kaasa alustekk.
    Sünnitusjärgne treening
    50 €
    50 minutit

    Seda teenust osutame

    Confido Meditsiinikeskus
    Veerenni 51, Tallinn

    Broneeri aeg online’is

    Teenus: Sünnitusjärgne treening

    Otsi vabasid aegasid