Personaaltreeningud

Personaaltreeningu teeb eriti tõhusaks treeneri jäägitu tähelepanu, treener peab silmas hetketreenitust ja tervislikku seisundit ning juhendab, kuidas tõhusalt liikuda seatud eesmärkide suuna. Personaaltreeneriga jõuad kõige edukamalt soovitud tulemuseni. Vali personaaltreener, kui:
  • soovid jõuda seatud eesmärgini tervislikult ning kiiresti.
  • vajad lisamotivatsiooni.
  • vajad abi tehnika korrigeerimisel
  • soovid, et keegi hoiaks sul silma peal ning aitaks jälgida liikumist soovitud tulemuseni.
  • soovid valida tõhusaimad harjutused.
  • soovid arendada lihasmassi.
  • taastud vigastusest.
  • su progress on peatunud.

Valige allolevast rippmenüüst sobiv teenus

    Pilatese eratunnid ehk personaaltreening + teraapia

    Näita vabasid aegasid

    Pilatese eratunnid mõjuvad korraga nagu treening ja samas ka teraapia, sest tunni jooksul me nii tugevdame lihaseid kui ka lõõgastame vaimu, samuti masseerime sügavalt läbi kogu sinu lihaskonna ja liigesed.

    Pilatese süsteemi tohutu populaarsuse põhjuseks on selle ulatuslikud ja mitmekesised kasutegurid, mille hulgast väärivad märkimist parem füüsiline vorm ja sportlikud saavutused, parem välimus ning suurenenud heaolu. Pilates on kasulik väga suurele osale elanikkonnast ning seda saavad harrastada igasuguses vanuses ja füüsilise vormiga inimesed.

    Eratund toimub kliendile sobiva programmi järgi matil ja spetsiaalsetel Pilatese seadmetel. Treener jälgib treenijat kogu trenni jooksul, soovitades harjutusi ning korrigeerides vajadusel nende sooritamist.

    Mida on hea teada?
    • Pane selga mugavad riided
    • Peale tundi üldjuhul ei teki väsimust, nii et võid vabalt jätkata igapäevatoimingutega
    • On soovitatav võtta vähemalt 4 Pilatese tundi, et keha ja meel jõuaksid kohaneda uue informatsiooniga!
    Pilatese kasutegurid:
    • Arendab füüsilise vormi kõike aspekte: tugevust, painduvust, koordinatsiooni, kiirust, vastupidavust ja väledust
    • Tõstab füüsilist enesetaju ja suurendab kontrolli oma keha üle
    • Õpetab õiget lihaste aktiveerimist
    • Korrigeerib rühti ja kehahoidu
    • Stimuleerib siseorganite optimaalset tööd
    • Parandab tasakaalu
    • Pakub võimalust arendada keskendumist ja tähelepanu koondamist
    • Toimib üldfüüsilise treeninguna sportlike saavutuste ja igapäevase aktiivsuse arendamisel

    PILATES MATIL

    Pilatese personaaltreening-teraapia

    PILATES KAARPINGIL

    Pilates

    Kaarpink on väga hea vahend selja sirutajalihaste tugevdamiseks ning selja sirutuse passiivseks lõdvestamiseks. Kõhulihaste harjutuste käigus ettepoole painutades toetab kaarpink alaselga neutraalses asendis; see on väga tähtis, kui nimmepiirkonna painutused on vastunäidustatud. Ka toetab kaarpink keha küljepainutuste harjutuste ajal, edendades nii kere tugevust kui ka painduvust. Ainuomaste puusa- ja käteharjutustega, kogu keha integratsiooni ning venitustega on võimalik kaarpingil treenida nii, et samasugust kogemust ei saa ühegi teise seadmega.

    PILATES EXO PINGIL (EXO CHAIR)

    EXO Chair (®Balanced Body) ehk Pilatese pink on spetsiaalne seade, mis pakub ainulaadset kogu keha treeningut. Pingiharjutused suurendavad stabiilsust, tasakaalu ja keha kontrolli. Paljudel juhtudel on pink funktsionaalsem kui miski muu treeningseade. Näiteks jalaharjutusi tehes on keha sirgelt istuvas asendis, mis nõuab kere stabiliseerijate suuremat aktiveerimist. Sirge asend stimuleerib ka põhjalikumalt igapäevaseid liigutusi, muutes harjutused märksa funktsionaalsemaks. Pingi kasutamine toob välja kõik tasakaalutused ja nõrkused kehas, aga samal ajal pakub ka võimalusi nende probleemidega tegeleda, mis on pingele ainuomane.

    TERAAPILINE PILATES

    pilates

    Tõsiste terviseprobleemide puhul vajab inimene kvalifitseeritud arsti abi, kuid sageli ei muutu ta pärast ravi lõppu ja terviseprobleemi lahendamist täielikult terveks ja aktiivseks. Pilatese meetod sobib sellisel juhul väga hästi rehabilitatsiooniks, sest annab inimesele võimaluse muuta oma tavapäraseid liikumisharjumusi, et ennetada uute probleemide teket või leevendada olemasolevaid.

    Kuidas teraapiline pilates toimib?

    Vaagna, alaselja, rindkere ja kaelaosa selgroo stabiilsuse harjutamine ehitab keha struktuuri ja valmistab selle ette õigeks liikumiseks. Regulaarselt teostatav, optimaalselt valitud kehaline aktiivsus tekitab ajukoores domineerivaid ja efektiivsemaid liigutusmustreid, mis omakorda aitavad kõrvaldada valu, ebastabiilsust ja muid kompensatoorseid protsesse.

    Pilatese teraapia eesmärgiks on:
    • Lihaste ja sidekoe elastsuse taastamine
    • Lihaste tasakaalutuste kõrvaldamine
    • Lihaselise korseti moodustamine luukoe kaitseks
    • Parem liikumiskvaliteet, mis vähendab korduvate vigastuste ohtu

    Pilatese meetodi võib edukalt rakendada taastumiseks põlve-, hüppeliigese-, õla-, selgroo- ja puusaliigese vigastuste järel.

    Vaata ka pilatese rühmatreeningut

    Pilatese eratunnid ehk personaaltreening + teraapia
    50 €
    50 minutit

    Seda teenust osutame

    Confido Meditsiinikeskus
    Veerenni 51, Tallinn

    Broneeri aeg online’is

    Teenus: Pilatese eratunnid ehk personaaltreening + teraapia

    Otsi vabasid aegasid